Wil je je energiefactuur verlagen? Ben je benieuwd of zonnepanelen voor jouw woning een goed idee zijn? Of denk je aan renoveren, maar weet je niet waar te beginnen? Neem contact op met het EnergieK Loket.
Je kan bij ons terecht voor onafhankelijk advies en begeleiding op jouw maat.
Zo helpen we je graag ...
- je energiecontract begrijpen en vergelijken met dat van andere leveranciers,
- de juiste keuzes maken bij het duurzaam renoveren van je (huur)woning,
- je energiepremie en/of -lening aanvragen
- de overstap maken richting duurzame energie.
Je kan je vragen op drie manieren aan het EnergieK Loket stellen: tijdens een persoonlijk gesprek in jouw gemeente, per telefoon en online.
Persoonlijk gesprek
Heb je heel wat specifieke vragen of zoek je ondersteuning bij je renovatieplannen? Dan maak je best meteen een afspraak in het EnergieK loket in jouw gemeente, of bij een gemeente in je buurt.
Samen met jou neemt onze loketmedewerker je vragen grondig onder de loep en zoeken we naar concrete oplossingen waarmee je meteen aan de slag kan gaan. En dit volledig gratis.
Digitaal
Zet je je vragen liever op een rijtje via mail? Of lukt het niet om langs te gaan bij het EnergieK loket? Dan helpen we je graag digitaal verder.
Stuur een e-mail naar energie@igean.be met enkele data die voor jou passen en we organiseren een digitale afspraak waarop je al je vragen kan stellen.
Telefonisch
Heb je een korte vraag?
Dan kan je ons bellen op het nummer 03 350 08 08.
Openingsuren telefoonlijn | |
Maandag | 9.00u - 12.00u & 13.00u - 16.00u |
Dinsdag | 9.00u - 12.00u |
Woensdag | 9.00u - 12.00u & 13.00u - 16.00u |
Donderdag | 9.00u - 12.00u & 13.00u - 16.00u |
Vrijdag | 9.00u - 12.00u |
Weekend | gesloten |